Publicidad

Ferrol lamenta que la Xunta «relega a un segundo plano» la modernización del tren

FERROL360 | Martes 25 enero 2022 | 00:00

El portavoz del Concello de Ferrol, Julián Reina, aseguró que es «triste» que la Xunta de Galicia «empece a relegar a un segundo plano» la modernización de la línea de tren Ferrol-A Coruña, sobre la cual instó a dar «pasos decididos». «A modernización debe ser unha prioridad», remarcó en rueda de prensa.

El edil reprochó las palabras del presidente del Gobierno gallego, Alberto Núñez Feijoo, en su encuentro de la pasada semana con la ministra de Transportes, Raquel Sánchez. «Cada vez que se referiu ao Eixo Atlántico ferroviario, situou o seu extremo norte na Coruña, sen facer a menor mención a Ferrol», criticó.

En este sentido, opinó que la ciudad «necesita imperiosamente dispoñer dun plan para conectarse con ese eixo». A su entender, se «poden propoñer cantos pactos de Estado se queira, pero é descorazonador ver que á hora da verdade, cando un Goberno autonómico debe marcar ao Estado as súas prioridades, esqueza totalmente a Ferrol».