FERROL360 | Martes 8 marzo 2022 | 00:00
La unión temporal de las empresas Prosema Noroeste y Civis Global ejecutará la reurbanización de la calle de la Iglesia, que el Concello de Ferrol adjudicó por más de 4,1 millones de euros. El portavoz del gobierno local, Julián Reina, aseguró que el proyecto «vai transformar totalmente unha das rúas principais da cidade».
El plan afecta a las ocho manzanas del vial, de la calle San Diego a la del Carmen, y busca «gañar máis espazo para as persoas», según el edil. El consistorio prevé «mellorar a estética e ambientalmente todo o ámbito coa plantación de 130 árbores de diferentes especies; sen ningunha dúbida, vai dinamizar o tecido comercial». Las obras comenzarán este mismo mes.