
FERROL360 | Lunes 25 julio 2022 | 17:55
El Concello de Ferrol ha comunicado este lunes que su centro de personas mayores reabrirá este martes tras dejar la entidad local Dignidad la concesión de su servicio de cafetería antes de la finalización de su contrato. La edil de Benestar Social, Eva Martínez Montero, ha asegurado que fue necesario «reorganizar o persoal e buscar a fórmula axeitada para poder dar servizo».
Es el único complejo «específico para este colectivo de titularidade municipal», ha enfatizado. Las instalaciones, ubicadas en la calle Río Xubia, estarán operativas de lunes a viernes de 10:30 a 13:30 y de 17:00 a 20:00 horas. Según la concejala, serán atendidas por un conserje y al menos durante el verano habrá servicios de prensa, juegos de mesa y televisión para los usuarios.
En todo caso, ha resaltado que el consistorio trabaja «na realización dun programa de dinamización e de actividades específicas para as persoas maiores non só do barrio, senón de todo Ferrol». «Pretendemos que o centro de Río Xubia se convirta en referencia municipal para as persoas maiores», ha señalado Martínez Montero.
Al respecto, ha valorado que la asociación vecinal del Ensanche analizó con el gobierno local las posibilidades para mejorar la situación de las dependencias. De este modo, ha agradecido «o ofrecemento dos representantes veciñais, que ademais foron artífices no seu día da construción e posta en funcionamento do local».
La edil ha incidido en la disposición de la entidad «para apoiar e axudar a que o centro poida ofrecer actividades non só no seu interior, senón tamén en espazos ao aire libre nas súas proximidades». En este ámbito, ha puntualizado que la «idea do goberno municipal pasa por deseñar agora este programa para despois do verán ampliar a carteira de servizos do centro».