
FERROL360 | Jueves 1 octubre 2020 | 00:00
El concejal de Urbanismo de Ferrol, Julián Reina, anunció que su diálogo en los últimos días con comerciantes y hosteleros sobre la peatonalización de la calle Magdalena condujo a fijar una fecha: no habrá coches hasta el 10 de enero próximo. La medida continuará afectando al tramo comprendido entre Coruña y Rubalcava.
Según el Concello, el edil «visitou porta a porta os establecementos para escoitar as súas impresións». La iniciativa, añadió, busca «soster a actividade dos negocios hostaleiros e os postos de traballo do seu persoal». A su juicio, el «consenso para manter 3 meses máis o corte ao tráfico destas 3 mazás é froito da solidariedade do tecido económico desta cidade».
El gobierno local afirmó que se siente «agradecido e orgulloso do compañeirismo por entender que se trata dunha medida excepcional motivada pola situación tamén excepcional que estamos a vivir». Sostiene que una peatonalización «definitiva require dun proceso máis reflexivo no que estamos a traballar».