
FERROL360 | Martes 5 noviembre 2019 | 21:15
El conselleiro de Economía, Francisco Conde, acudió a un nuevo encuentro del grupo de crisis de As Pontes para abordar la situación derivada del posible cierre de la central térmica de Endesa y lamentó el «silencio e menosprezo» del Ministerio de Transición Ecológica. Cree que no actúa al respecto y pide «solución á situación dos traballadores» y del complejo eléctrico.
«No contexto da transición ecolóxica xusta, é posible a reactivación da planta», dijo el representante autonómico. Por ello, propuso «medidas dende o punto de vista fiscal» y que se evite «un impacto sobre o emprego na comarca». Además, advirtió que Bruselas trasladó «ao Goberno que a transición ten que ser xusta».
Por contra, afirmó que tiene «gardada nun caixón a resposta que lle trasladou» la Comisión Europea. De este modo, declaró que se deben «medir as consecuencias que pode ter sobre emprego e industria» y que el recinto «é homologable e cumpre a directiva de emisións» europea «unha vez que fixo» la inversión para adaptarse a la normativa medioambiental europea.