Publicidad

Suárez insiste en una moción de confianza si los presupuestos no se aprueban con «diálogo»

José Manuel Rey Varela, Jorge Suárez y Lara Méndez charlan en el acto por San Xiao en el Jofre (foto: Mero Barral / 13fotos para Ferrol360)
José Manuel Rey Varela, Jorge Suárez y Lara Méndez charlan en el acto por San Xiao en el Jofre (foto: Mero Barral / 13fotos para Ferrol360)

FERROL360 | Lunes 5 marzo 2018 | 9:59

Los primeros presupuestos del actual mandato saldrán adelante por «activa ou pasiva; estou convencido de que se van aprobar». En una entrevista en Radio Galega, el alcalde de Ferrol afirmó que, si no «son aprobados pola vía do diálogo, sometereime a unha cuestión de confianza». Sin embargo, Jorge Suárez subrayó que ningún «voceiro municipal» optará por ocupar su puesto.

El regidor destacó que repetir al frente del Concello «nestas circunstancias actuais» supondría un «sacrificio persoal que teño que meditar coa miña familia». Cuestionado por el liderazgo de Beatriz Sestayo en el PSOE, consideró, en calidad de «cidadán», que está «máis que amortizada para encabezar unha lista; non beneficiaría nin a ela nin ao partido».

A su juicio, la edil «quería copar outras esferas que non lle correspondían e iso dificultaba o labor de Goberno, tiñamos a oposición dentro do mesmo Goberno». También habló sobre una posible candidatura encabezada por Carlos del Río, valorando que sería digno de «respectar, pero creo que son un erro as decisións políticas que toma».