Publicidad

En Marea exhorta a Navantia a cumplir la sentencia del convenio y a acelerar el Plan Estratégico

Yolanda Díaz, de IU, durante la moción de censura en Mugardos (foto: Mero Barral / 13fotos para Ferrol360)
Yolanda Díaz, portavoz de En Marea en el Congreso de los Diputados (foto: Mero Barral / 13fotos para Ferrol360)

FERROL360 | Sábado 4 noviembre 2017 | 15:20

Yolanda Díaz, portavoz de En Marea en el Congreso de los Diputados, presentó una batería de preguntas en la Cámara Baja sobre el «futuro inmediato» de Navantia. Así, se refieren al «cumprimento da sentenza do Tribunal Supremo que anulou o cuarto convenio colectivo» y a la «elaboración do Plan Estratéxico» del grupo naval público.

En un comunicado, la parlamentaria ferrolana ha censurado que Navantia y SEPI sigan «a incumprir a sentenza xudicial que lles obriga a rexirse polo terceiro convenio colectivo». «Implica devolverlle aos traballadores os dereitos laborais usurpados no convenio anulado polo Tribunal Supremo», ha remarcado.

Por ello, ha exigido al Gobierno central el pago de las «asimilacións profesionais aos traballadores da antiga Bazán que tiñan dereito». Además, ha reclamado «explicacións por non incluír créditos na Lei de Orzamentos Xerais do Estado de 2017 cando a sentenza do Tribunal Supremo foi xa do ano 2016 e os orzamentos non se aprobaron ata o pasado mes de xuño».

Sentencia

Díaz pregunta si se justifica por falta de «previsión por parte do Goberno ou a SEPI fixo oídos xordos á sentenza xudicial; coñecían perfectamente o que implicaba». La diputada sostiene que la actitud de los nuevos titulares de SEPI y Navantia «non difire moito da anterior; ata o de agora, non se deron pasos en positivo para solucionar os problemas».

En sus iniciativas, también pregunta si se prevé «seguir incumprindo a sentenza e ata cando». Al respecto, ha recordado la aprobación en el Congreso de la proposición no de ley de Unidos Podemos-En Comú Podem-En Marea para «impulsar coa representación sindical do persoal o Plan Industrial da compañía».

Sin embargo, ha reprochado que Pilar Platero, nueva presidenta de SEPI, se ha limitado hasta ahora a «anunciar un Plan Estratéxico que seguen sen coñecer os comités de empresa e a plantilla». En su opinión, siguen sin ponerse «en marcha políticas e medidas concretas que ofrezan unha viabilidade de futuro ao naval público».