Publicidad

La Xunta abrirá expedientes por la huelga de transporte público y podría interponer sanciones

FERROL360 | Miércoles 21 junio 2017 | 18:39

La conselleira de Infraestruturas e Vivenda, Ethel Vázquez y el conselleiro de Cultura, Educación e Ordenación Universitaria, Román Rodríguez, se reunían este miércoles con los secretarios xerais técnicos de las consellerías, Joaquín Macho y Jesús Oitavén, y el director xeral de Mobilidade, Ignacio Maestro, para analizar la incidencia de la huelga de transporte público.

Durante la reunión acordaron abrir expedientes informativos «ante o elevado incumprimento dos servizos mínimos, con miles de alumnos e familias afectados», apuntan desde la Xunta de Galicia, avanzando que «unha vez iniciados estes expedientes ás empresas e analizados os datos necesarios, avaliarán se é precisa a imposición de sancións».

Vázquez desmintió «rotundamente» que el Plan de transporte público vaya a suponer la pérdida de mil empleos porque, aseguran, «se descartan a supresión de servizos» e incluso afirman que se incrementarán los puestos de trabajo «ao aumentar substancialmente o número de coidadores coa fin de velar pola seguridade dos escolares nos autobuses». La conselleira reiteró que la Xunta «mantén as portas abertas para abordar o plan», aunque recordó que «o incumprimento dos servizos non son o camiño do diálogo».

Por su parte, Román Rodríguez lamentó asimismo el «incumplimiento de los servicios mínimos, que no caso do transporte escolar está vulnerando o dereito á educación dos alumnos e impedíndolles acudir aos seus centros escolares», un extremo que también perjudica, a su juicio, «á conciliación das familias». El conselleiro hizo un llamamiento a la responsabilidad que «faga compatible o exercicio lexítimo da folga co cumprimento dos servizos mínimos e o respecto aos dereitos do conxunto da cidadanía».