FERROL360 | Miércoles 4 mayo 2016 | 18:21
Los colegios públicos y concertados de Ferrol participan de manera conjunta, por primera vez, en una gran celebración de la Festa dos Maios intercentros.
El área de Educación y Cultura y la Coordinadora de Equipos de Normalización Lingüística han puesto en marcha esta actividad a la que han denominado Ferrol de frores cuberto, al que asistirán cerca de 2.000 alumnos de doce centros educativos de la ciudad.
Durante la presentación de este evento, el alcalde, Jorge Suárez, explicó que «vai ser un día que todos recordemos porque non é sinxelo poñer dacordo a tantos centros, especialmente cando vexamos a centos de nenos nesta primeira Festa dos Maios de Ferrol, normalizando o uso do galego, que non podemos esquecer que é un dos obxectivos finais desta festa».
Para el edil de Educación y Cultura, Suso Basterrechea, la fiesta será «unha gran irmandade».
Ferrol de frores cuberto tendrá lugar este viernes en la plaza de España de Ferrol, entre las 9:30 y las 13:00 horas. Habrá teatro a cargo de Ghazafellos y un concierto de Chuches Amil.
En paralelo a esta iniciativa, el Concello ferrolano ofrece una completa oferta de teatro en gallego para los centros de la comarca que se celebrará en el Teatro Jofre.