FERROL360 | Jueves 2 octubre 2014 | 18:13
La asociación vecinal Pedro Padrón, del barrio de A Magdalena, no participó en las reuniones convocadas para abordar el plan de reordenación del aparcamiento en la zona centro de la ciudad. Así lo ha indicado el colectivo este jueves en un comunicado, en el que atribuye esa decisión al propio alcalde, José Manuel Rey Varela.
La entidad sostiene que se opuso al proyecto desde un primer momento, al estimar que es «imposible de crer que o 90 % da poboación residente no barrio tivera a súa residencia entre a rúa da Terra e San Diego». Por tanto, consideran que «reservar o 84 % das prazas de residentes» entre la plaza de Armas y la calle San Diego suponía «unha clara discriminación para os veciños que vivían desde Armas até a praza de España».
Así, observa que «tan só van ter á súa disposición pouco máis de 20 prazas». Pedro Padrón propuso al Concello que «en todas as rúas transversais se reservara unha mazá para aparcamento de residentes», incluyendo la plaza de Armas. También ven «máis barato e intelixente deixar o aparcamento tal e como estaba e que se autorizara aos residentes a aparcar libremente e sen limitacións na zona azul».
Ahorro
A su juicio, esta medida redundaría en el ahorro de los «máis de 200.000 euros que vai custar o pintado das rúas». La asociación también pidió la supresión de zonas de carga y descarga para destinarlas a aparcamiento libre. Opinan que el Ayuntamiento quiere «culpar ás asociacións veciñais, de hostaleiros ou comerciantes polo caos producido nos últimos días».
Sin embargo, ellos lo atribuyen a la «falta de previsión e planificación» del consistorio. Tildan de «incomprensible que dun día para outro se supriman durante máis de dous días 150 prazas de aparcamento por non planificar o pintado»; a su entender, «unha mostra máis da improvisación que preside toda actuación do Concello nos últimos anos».
El colectivo vecinal de A Magdalena censura el incumplimiento de los cortes anunciados, «provocando confusión entre veciños, comerciantes e repartidores». Por último, critican que «tan só se dote dunha tarxeta» de residente a cada domicilio, «independentemente dos vehículos censados» en cada vivienda. Este malestar les lleva a convocar una asamblea abierta, que tendrá lugar la próxima semana.