FERROL360 | Miércoles 20 enero 2021 | 20:13
Los sindicatos CIG, CCOO y UGT han convocado este miércoles una jornada de huelga general en las comarcas de Ferrolterra, Eume y Ortegal para el próximo 25 de febrero «dada a situación de emerxencia social e económica que están a padecer as nosas comarcas», apuntan: «Nós témolo claro. Non imos parar ata ter feitos concretos, acabouse o tempo das promesas e das milongas».
Después de que la confirmación del cierre de Endesa en As Pontes diese la enésima puñalada al tejido industrial de las comarcas, los sindicatos creen que «hoxe podemos confirmar que as nosas alertas, por desgraza, estanse a cumprir», enumerando también el cerrojazo en Gamesa y las gradas vacías de Navantia. Recuerdan que las soluciones urgentes «están máis que discutidas e plasmadas en centos de documentos, polo tanto está no tellado, tanto do Goberno galego coma do Goberno central poñelas en marcha». Esa es su exigencia, que «non caben máis demoras».
En un comunicado firmado por los tres responsables sindicales en las comarcas, argumentan que «non caben máis debates estériles, solo cabe actuar e iso e o que demandamos: carga de traballo para o naval, unha transición ecolóxica xusta sen perda de postos de traballo, proxectos de enerxías renovables que leven acompañados proxectos industriais, infraestruturas que nos deben dende fai décadas, inversións que atarían proxectos industriais, plan integral da ría que faga revivir o sector marisqueiro, así como o apoio a os servizos públicos».