FERROL360 | Lunes 9 marzo 2015 | 18:23
Anova Ferrol ha realizado un llamamiento a los ciudadanos de Ferrolterra para que se unan a la manifestación que la CIG ha convocado para este martes, 10 de marzo, día de la clase obrera gallega. La concentración saldrá, como es habitual en las movilizaciones de la Confederación, de la avenida de Esteiro -frente a su local-, a las 20:00 horas y concluirá en Amboage.
La formación que lidera Álvaro Montes en la ciudad naval ha denunciado «a situación de emerxencia que vive a comarca» fruto, dicen, de la reforma laboral del PP que «supuxo a precarización do emprego e a condena a migración a centos de persoas, nunha cidade xa de por si castigada polo fracaso da reconversión industrial».
Según el portavoz, «Ferrolterra ten a obriga de loitar e vencer, de dar resposta dende a indignación a trinta anos de mentiras e incumprimentos, pois a situación actual é froito da falta de vontade política dos sucesivos gobernos».
Para Anova, o papel de Amador y Daniel fue definitivo en la historia de la lucha de las clases populares contra «a desigualdade, contra a explotación, contra os monopolios, contra os privilexios que uns poucos tratan de impór a maioría social» y anima a la clase trabajadora a ser los herederos de esas luchas «e que sexamos nós mesmos e non a Troika os que podamos decidir sobre a saída da crise, é dicir o dereito a decidir como un instrumento para escoller sobre o modelo económico e social».
Debate sobre el post