FERROL360 | Martes 28 de marzo 2023 | 23:16
Los Juzgados de Ferrol han albergado este martes el juicio contra Lidl por la vulneración de la huelga de la plantilla de su almacén de logística ubicado en Río do Pozo, que llevan en paro desde el pasado 14 de febrero y se han concentrado en el edificio judicial para visibilizar una vez más su protesta. Reclaman que se cumpla el convenio, que se refuerce el personal y una mejora en las condiciones de trabajo, pero la empresa ni siquiera se ha sentado a negociar desde la mediación fallida del pasado 13 de febrero.
Cristina Martínez Padín, de la CIG-Servizos de Ferrol, denunció que «dende o primeiro día a empresa estivo vulnerando a folga: primeiro, traendo traballadores e traballadoras de fóra de Galiza que durante unha semana estiveron realizando as tarefas dentro do almacén, incluso facendo quenda nocturna, cando de habitual non se fai», añadiendo también que han ido desviando el suministro a los supermercados gallegos, de Asturias y el norte de León abasteciéndoles a través de Euskadi y Madrid.
«Se despois de 40 días de folga as tendas teñen produtos e están coas persianas subidas, parece claro cal é o motivo e de onde chega a mercadoría», ha apuntado Hugo Fernández, secretario del comité, valorando Martínez Padín «que temos que chegar a xuízo para que a empresa non siga vulnerando o dereito fundamental á folga e que o persoal poida exercelo con todas as garantías».
Fernández, por su parte, ha señalado que «os traballadores e traballadoras non lles importamos, nin o que demandamos. A empresa mantén unha actitude totalmente chulesca, non quere negociar e limítase a reforzar o servizo de seguridade privada como se foramos delincuentes. Ademais das ilegalidades que comete, Lidl está demostrando que non ten respecto polo seus empregados e empregadas».
«Limítase a dicirnos que pedimos imposíbeis cando o único que reclamamos son máis contratos indefinidos e menos contratos a tempo parcial», incide Fernández. De hecho, la Xunta de Galicia ha abierto expediente a Lidl por exceso de horas extra. El juicio se prolongó unas cinco horas por los testimonio de los testigos y ahora la plantilla espera la resolución, pero no deja de convocar nuevas acciones y este mismo miércoles saldrán en caminata reivindicativa desde la plaza de España en Ferrol hasta la tienda de A Gándara.
Debate sobre el post