Publicidad

El BNG de Ferrol se suma a las críticas por el plan municipal de mantenimiento de viales

Sede del Concello de Ferrol en la plaza de Armas (foto: Mero Barral / Ferrol360)

FERROL360 | Jueves 18 marzo 2021 | 00:00

El BNG de Ferrol criticó «o modelo escollido polo goberno local para acometer o mantemento e conservación de viais» y valoró que es «o mesmo dos últimos anos». «Un modelo que se algo ten demostrado é a súa ineficacia tanto pola modalidade escollida como polos medios necesarios para poder desenvolvelo», matizó en un comunicado.

Según la formación, «os importes anuais recollidos nos pregos deste contrato son similares aos de anualidades anteriores». En este sentido, afirma que ya se ha demostrado que no «cubre as necesidades da cidade en cada anualidade, tendo que recorrer a incrementar o importe que se lle dera á empresa concesionaria».

El grupo político reitera «a necesidade de que o Goberno deixe de reproducir as malas prácticas desenvolvidas en mandatos anteriores, tanto co PP como con Ferrol en Común». En su opinión, «o mellor sería que o Concello prestara servizos como este asumindo a súa xestión de xeito directo, con persoal e medios propios».