FERROL360 | Sábado 26 septiembre 2020 | 00:00
El BNG de Narón mostró su «sorpresa» tras el anuncio de la celebración de dos amistosos del Racing de Ferrol en el campo naronés de Río Seco, el primero de los cuales tendrá lugar el próximo miércoles. La formación reclamó al gobierno local que detalle «o custo destes partidos» e indicó que el recinto «está a ser un investimento moi elevado do Concello».
Recordó que su reforma conllevó «desubicar ao clube de tiro con arco ao polígono de Río do Pozo e manter o campo de fútbol e as instalacións do clube de atletismo de Narón». Sobre este último, apreció que en varias ocasiones «manifestou que estas reformas estaban a ser un problema para moitas prácticas e rexistrou no Concello as súas queixas».
Según el grupo, Río Seco es «o único lugar onde pode realizar a súa práctica» el equipo local de atletismo. Además, subrayó que el consistorio supeditó el arreglo a ayudas de la Deputación en lugar de afrontarlo de forma directa y consideró que ante la posible flexibilización de gastos en municipios «é o momento de facer obras necesarias» con sus fondos.
Su portavoz, Olaia Ledo, pidió que se detallen los motivos por los que no se comunicaron «con anterioridade dende o Concello» estas citas y «quen se vai responsabilizar de cumplir os protocolos». Insta, además, a «priorizar ao deporte» naronés: «O clube de atletismo está a cumplir e coidando as instalacións con todo rigor sen vestiarios nin alternativa a eles».
Debate sobre el post