Publicidad

El BNG denuncia el «caos» en el transporte por carretera en Ferrol y exige una solución inmediata

Según la formación, los usuarios sufren continuos abandonos en las paradas y la negativa de las compañías a recuperar los recorridos originales tras la finalización de las obras del Bulevar das Pías

FERROL360 | Martes 16 de septiembre de 2025 | 8:15

El Bloque Nacionalista Galego (BNG) de Ferrol calificó el pasado sábado de «caótica e vergoñenta» la situación de las líneas de autobús que conectan Ferrol con A Coruña y Santiago, debido a los constantes incumplimientos de las empresas concesionarias.

Según la formación, los usuarios sufren continuos abandonos en las paradas y la negativa de las compañías a recuperar los recorridos originales tras la finalización de las obras del Bulevar das Pías.

El concelleiro nacionalista Roberto Montero acusó tanto a la Xunta de Galicia como al alcalde de Ferrol de «mirar para outro lado e dilatar unha solución pola complicidade que manteñen permanentemente coa empresa Monbus».

Críticas a la Xunta y al Concello

Montero también señaló la falta de medidas sancionadoras contra la empresa concesionaria. «As respostas da concelleira de Mobilidade de Ferrol Mª del Carmén Pieltain ás preguntas relacionadas con esta situación son que Monbus non fai caso á Xunta de Galiza, pero non hai resposta de por que nunca se lle abre un expediente sancionador para esta empresa polos seus reiterados incumprimentos, as razóns parecen claras», afirmó.

El BNG advirtió además del «abandono» que sufre la estación de autobuses de Ferrol, que consideran una muestra de la dejadez institucional. «O BNG tamén denuncia o abandono que sofre a estación de autobuses da nosa cidade por parte da Xunta de Galiza, pola falla de atención aos viaxeiros, locais pechados e falla de limpeza e por parte do Concello cun entorno deteriorado e falla de iluminación», concluyó.