FERROL360 | Viernes 8 marzo 2024 | 17:25
El BNG de Ferrol ha anunciado este viernes la presentación de una iniciativa en el Congreso de los Diputados para preguntar al Gobierno central «pola situación na que se atopan as obras de humanización da avenida das Pías» y ha apostado por «minimizar as molestias que causan á veciñanza».
Su portavoz, Iván Rivas, ha avanzado que la formación pedirá «a creación dunha comisión con participación veciñal para estar ao día dos avances destes traballos».
En un comunicado, el edil ha recordado que el pleno del Concello de Ferrol aprobó en septiembre pasado una propuesta de su grupo político para solicitar la «constitución dunha comisión de seguemento destas obras onde estiveran presentes os veciños e veciñas».
Rivas ha insistido en la necesidad de informar «sobre a planificación e execución dos traballos, aportando solucións aos problemas de mobilidade asociados», y ha reclamado que se habiliten «vías alternativas de comunicación, tanto peonís como para o tráfico rodado», entre Ultramar y Esteiro.
A su juicio, «a veciñanza é a gran esquecida destas obras», por lo que el BNG preguntará a Transportes «sobre os prazos das obras, se o proxecto foi modificado, se o goberno local trasladou a solicitude para a creación dunha comisión con presenza veciñal ou se ten prevista a construción dun baipás».
Esta última iniciativa, encaminada a mitigar el alcance del próximo corte de la calle Nueva de Caranza, ha sido reclamada por el Concello, que la pasada semana no autorizó el cierre, anunciado por el Ejecutivo central para la demolición del puente de ese vial.
Debate sobre el post