El Bloque Nacionalista Galego (BNG) de Mugardos hizo pública su última propuesta enviada en las últimas semanas al PSOE de Mugardos, un Gobierno alternativo en coalición con los socialistas para trabajar en la recuperación de la villa, sus servicios públicos y sus infraestructuras.
Evaristo Deus, cabeza de lista del BNG en Mugardos, contextualizó esta decisión: «Ante a falta de compromiso para o diálogo de Esquerda Unida, que impide un escenario de entendemento entre os tres partidos políticos máis alá da moción de censura, dende o BNG tomamos unha decisión».
«Esta determinación faise pensando no benestar do pobo mugardés: propuxemos ao PSOE deseñar un Goberno conxunto coa máxima disposición para integrar puntos clave do seu programa», añadió.
Desde el Bloque apuntan que, hasta el momento, no tienen constancia de una postura concreta del PSOE de Mugardos ante esta propuesta ni respecto a la firma de la moción de censura, que actualmente contaría, estiman, con los votos a favor de EU y BNG.
«Estamos á espera, coa man tendida aos socialistas, é posible gobernar dende a experiencia acumulada e, sobre todo, dende a nosa vontade de traballo; hai problemas como o mantemento urbano ou a dinamización cultural que podemos abordar dende o primeiro día, se hai compromiso», destacó Evaristo Deus.
Acumulación de problemas sin solución
«Temos ante nós a oportunidade de deixar de lado os cálculos partidistas e os xogos de estratexia política e poñernos xuntos a dar solucións a todos os problemas que sufrimos día tras día», destacan desde el Bloque.
La nueva propuesta del BNG nace, según la formación nacionalista, del deterioro de la villa bajo el actual Gobierno del PP, que continúa, afirman, acumulando «problemas sen resolver».
A la falta de limpieza en todo el municipio, la desaparición de la programación cultural y deportiva, las deudas y los problemas de pago a proveedores que le atribuyen, suman la «posible ruptura do convenio con Ares pola xestión da piscina».
«Se este feito chega a producirse, se poría fin a un servizo que levaba 13 anos en funcionamento mancomunado, o que exemplifica a deixadez do PP na xestión deste Concello», señala Evaristo Deus.
Como cierre de su comunicado, el Bloque enfatizó su «total disposición ao diálogo e compromiso co futuro de Mugardos; traballaremos dende a oposición ou dende un novo Goberno que poña solución á decadencia actual, xa sexa en coalición ou en solitario».
«É o momento de pensar nos nosos veciños e veciñas, que xa piden un cambio», concluyó el cabeza de lista del BNG.
Debate sobre el post