FERROL360 | Jueves 18 enero 2024 | 9:06
El Grupo Municipal del BNG en Narón ha trasladado a los medios de comunicación su malestar por el estado de algunas de las zonas verdes más emblemáticas del municipio, sobre todo el Área Recreativa de Pedroso. Aseguran que han estado además en la ruta de Os Muíños, en la Campa del Oenach de O Trece y en los paseos fluviales de Freixeiro y A Gándara, denunciando que «serven como exemplo palpable do perigoso que resulta pasear polo noso concello».

«Basta con dar un pequeno paseo polo noso concello para atopar innumerábeis desperfectos en calquera das nosas zonas verdes que, en moitas ocasións poñen en perigo a integridade física da veciñanza», lamentan, criticando que desde el Concello se anuncie la creación de nuevas zonas verdes cuando «o estado de moitas destas áreas é de abandono por parte da administración» y aprovechando para afear también que no hayan presentado un borrador de los presupuestos.

«Esta organización considera que Narón, a oitava cidade da Galiza precisa de políticas con maiúsculas, que poñan á cidadanía no centro e resolvan problemas e non de anuncios baleiros e propaganda que nada aportan á nosa cidade», finalizan. Por su parte, fuentes municipales consultadas por este periódico, indican que los desperfectos existentes en Pedroso son fruto de las riadas que se registraron el pasado mes de noviembre y que ya se han valorado para «reparar en canto sexa posible, orzamentar e adxudicar a obra, ademais de que o tempo permita traballar».
Debate sobre el post