FERROL360 | Martes 1 julio 2014 | 19:51
Ante las dos jornadas de paro técnico que acumula Navantia Ferrol por la huelga en el servicio de limpieza, el comité de empresa de la antigua Bazán ha asegurado este martes que «a responsabilidade non é dos traballadores, senón de Navantia». En un comunicado, estiman que «o estado de falta de hixiene e salubridade xeral na fábrica é produto dun modelo de subcontratación centralizado en Madrid que asume ofertas temerarias».
A su entender, estas prácticas buscan «desregularizar os dereitos laborais». Los sindicatos lamentan la «irresponsabilidade de Navantia», que destacan que permaneció «impasible durante días» pese al recrudecimiento del conflicto y sin llegar a «mediar no mesmo a pesar das gravísimas repercusións que suporía».
Sin embargo, la parte social también critica la «actitude muda dos responsables políticos que sustentan á dirección de Navantia». Así, ven «chamativo que a día de hoxe se descoñeza a opinión do PP en Ferrol e Galicia sobre que un centro produtivo da importancia de Navantia Ferrol sexa paralizado durante días con risco certo de perda de clientes» en Reparaciones o Turbinas y la consiguiente repercusión en el empleo.
Reiteran su apoyo al plantel de Alcomar y exigen «a solución ao conflito e o regreso á normalidade produtiva de maneira inmediata». Asimismo, demandan el cese de la dirección de Navantia, «responsable desta adxudicación», y un «posicionamento» de Concello de Ferrol, Xunta y SEPI «ante este feito avergoñante».
Debate sobre el post