FERROL360 | Jueves 22 agosto 2013 | 16:17
El grupo municipal socialista en el Concello de Ferrol entiende que el método de gestión adecuado para el servicio de socorrismo es la profesionalización del mismo. «Para que quen se xogan a vida na tempada de verán, protexendo a seguridade da cidadanía, poidan facelo cun contrato de traballo e cotización á Seguridade Social», sostienen.
Los socialistas indican que de esta manera se pondría en valor el trabajo realizado por los socorristas, en contraposición con la forma de proceder del gobierno local. En este sentido, señalan que la fórmula más adecuada y transparente es la contratación pública del servicio, mediante negociado con publicidad.
«Cuestión que non só pensamos nós, curiosamente tamén considera axeitado este procedemento a Unión Europea, considerándoo como un requisito para a obtención dos distintivos europeos de bandeiras azuis», añaden.
El grupo municipal socialista desmiente que el gobierno local ahorrara con su forma de proceder e indica que «o suposto aforro do goberno local tradúcese nunha menor calidade do servizo, cunha menor prestación e duración do mesmo».
Debate sobre el post