FERROL360 | Jueves 6 julio 2017 | 12:33
La portavoz del grupo municipal socialista en el Concello de Ferrol, Beatriz Sestayo, y el edil Germán Costoya comparecían este miércoles ante la prensa para pedir «consenso» en la venta de las acciones del Racing de Ferrol. «Unha decisión relacionada coa venta de patrimonio da cidade ten que ser tomada en consenso e contando coa participación de todos os partidos políticos», decía Sestayo.
Según la portavoz, el Concello debería dar prioridad a los ciudadanos de Ferrol interesados en adquirir acciones y piden «a rectificación a algunhas cuestións, facendo un chamamento ao Goberno de sete persoas que non poden decidir de forma pouco participativa unha cuestión de tanto calado», defendió. Costoya, por su parte, enumeró esos puntos concretos, además de la preferencia ciudadana. «O Racing debe ser de Ferrol e dos ferrolanos», manifestó.
Costoya entiende que en el comité que evaluará las ofertas debería tener presencia mayoritaria el funcionariado y no solo estar presente la técnica de Deportes. Además, en cuanto a la decisión de venta de las acciones, entiende que debería ser a través del pleno municipal, consensuando la decisión. «Sete concelleiros non poden decidir cando e como se vende o patrimonio da cidade», dijo.
Con todo, el PSOE insta al Gobierno local a que «rectifique o procedemento da venda das accións do Rácing de cara a facelo de maneira transparente e participativa«, avanzando que «o Grupo Socialista implicarase todo o que faga falta para que a operación reforce ó Racing e á cidade».
Debate sobre el post