FERROL360 | Sábado 26 septiembre 2020 | 14:40
La asociación de padres y madres del instituto Sofía Casanova de Ferrol ha mostrado este sábado su «malestar ante a falta de resposta» de la Xunta de Galicia a la petición para implantar la jornada continua en el centro. En un comunicado, ha valorado que tanto los progenitores como la dirección han respaldado esta solicitud.
Así, los miembros de la entidad se confiesan «fondamente preocupados pola volta ás aulas dos nosos fillos». «Esta proposta sería moi importante para p conxunto da comunidade educativa e por extensión para o resto da sociedade», ha argumentado. De este modo, consideran que el «motivo non é outro que evitar a aglomeración de alumnado nas inmediacións».
En concreto, aluden a las tardes de los martes, «día no que a xornada lectiva se amplía á tarde». Sostienen que trasladar «as 2 horas lectivas da tarde para a mañá, distribuíndo este tempo ao longo da semana, podería axudar a minimizar o perigo de contaxio que este tipo de concentracións supón».
La asociación afea «o ninguneo que se está a facer por parte da Administración» ante una medida, añaden, que no conllevaría «ningún tipo de sobrecusto económico». Además, apuntan a «un agravio con outros centros da comunidade onde si se lles concedeu esta alternativa». Finalmente, pide más profesorado y más personal de limpieza.
Debate sobre el post