FERROL360 | Miércoles 18 septiembre 2013 | 16:56
La crisis del sector naval en la ría de Ferrol ofrece novedades «alarmantes», según Esquerda Unida. La coalición de izquierdas ha asegurado este miércoles que la «troika que esnaquizou o tecido industrial da comarca», en referencia al PP y al entramado público conformado por SEPI y Navantia, pretende «renunciar definitivamente á construción de barcos».
En un comunicado, la formación política estima que en los últimos seis años se ha preparado «o camiño para un recorte brutal no cadro de persoal do estaleiro público e deixar vías abertas á privatización». Asimismo, sostiene que no ha existido «ningún tipo de negociación seria» y censura la falta de nuevos contratos para las plantas navales.
A su juicio, la dirección de Navantia, con el anuncio de presentación de un nuevo plan estratégico ante su delicada situación contable, lanza «unha mensaxe de desprestixio ao mercado internacional» y cierra «toda posibilidade de asinar contratos por incompetencia autorrecoñecida». De igual modo, respaldan el calendario de protestas que puedan acordar los operarios.
Por último, inquieren al alcalde de Ferrol, José Manuel Rey Varela, en torno a las «xestións» que ha realizado sobre el sector. Le preguntan «se algún día vai deixar de ser o palmeiro local do dogma de fe do Partido Popular ou vai ser valente por unha vez na defensa dos cidadáns aos que representa».
Debate sobre el post