FERROL360 | Martes 20 junio 2017 | 19:15
El futuro de Esther Leira se debatirá este miércoles en la asamblea de Ferrol en Común, que comenzará a las 20:00 horas en su local de la calle Magdalena. La todavía concejala de Obras ha asegurado en la víspera que acudirá a la cita, pero que no sabe «que agardar» de la misma ante el «xuízo público sumarísimo» que dice estar sufriendo.
Por ello, se ha preguntado «para que convocan unha asemblea». Ha señalado que no tiene «medo» y que no le «pode quitar a acta o alcalde nin o grupo municipal»; sin embargo, ha admitido que «acaban de facelo publicamente». Al portavoz del grupo, Álvaro Montes, le ha achacado «atrevemento» por la «torpeza de falar de quen se supón» que le sustituiría en el escaño.
En su opinión, el edil «descoñece o código ético de Ferrol en Común; a torpeza é unha máxima deste goberno municipal». También ha reiterado que «non existe ningunha comisión de garantías» y que tampoco se ha «desenvolvido o regulamento», además de apuntar que buena parte del código ético «trata de garantir a participación interna».
De esta forma, se buscaría «un sistema democrático onde todos teñamos voz e voto». Leira ha desvelado que la reunión del grupo municipal llevada a cabo este lunes fue «moi incómoda, con moita crispación», y en que la misma se le «leron os estatutos; tiven que redactalos practicamente eu». «O problema é que non falamos entre nós», ha enfatizado.
Convocatoria
La concejala de Obras ha considerado que el Grupo Motor, que ha promovido la junta, está formado por las «persoas que rexistraron este partido; o que ten que facer é convocar unha asemblea constituínte». Sobre el acta que detenta, valoró ante sus compañeros que no la «ía entregar nin ao alcalde nin ao grupo por máis que se empeñe».
«Tomarei as miñas propias decisións; vou ir a esa asemblea», ha remachado. Eso sí, ha opinado que «a decisión» sobre su futuro «xa se tomou por quen non ten lexitimidade para tomala» y que adoptará «decisións moi libremente» al no ver «ningunha» garantía en el cónclave.
Por último, ha aludido al «suposto bastante remoto de que deixe a acta» y a «manobras e intrigas» en su contra. Esther Leira se ha confesado sorprendida porque «en dous días se poida organizar isto» y ha ratificado que pide «unha asemblea e mil, a última celebrouse hai un ano». «Xa está todo listo, por suposto», ha respondido sobre la intención de propiciar su marcha.
Debate sobre el post