FERROL360 | Miércoles 4 mayo 2016 | 18:59
El grupo municipal de Esquerda Unida de Narón ha presentado este miércoles un escrito dirigido al alcalde, José Manuel Blanco, en relación a la instalación de un tiovivo de ponis durante las fiestas celebradas el pasado fin de semana en O Alto do Castiñeiro.
El concejal André Abeledo asegura que está recibiendo quejas tanto de vecinos como de la asociación animalista Libera por la existencia de este carrusel y critica que la Policía Local «non actuou, alegando que non sabían se existía un trato inadecuado cos animais».
Su formación exige saber «cal é o posicionamento do equipo de goberno ante este feito, e cales foron as circunstancias que permitiron a instalación desta atracción». Denuncia que en este tipo de atracciones «os animais permanecen atados e son obrigados a xirar en círculo sen descanso, rodeados de xente, ruído e musica, e sofren un estrés constante».
EU defiende que los animales «non deben ser vítimas de maltrato ou violencia, como tampouco deben estar suxeitos a actos que supoñan sufrimento físico ou psicolóxico, que podan provocar alteracións do seu comportamento».
Desde la formación recuerdan que en el pleno del pasado 30 de diciembre, el Concello naronés declaró la ciudad Libre de Circos con Animais y piden que se le niegue el permiso de instalación a este tipo de atracciones porque «ningún municipio debería permitir o maltrato animal como espectáculo», concluyen.
Debate sobre el post