FERROL360 | Miércoles 18 febrero 2015 | 13:46
Esquerda Unida Ferrol es una de las entidades que participarán en la manifestación de mañana jueves, a las 19:00 horas en la plaza de Armas, contra la tasa de saneamiento. «É unha taxa por un servizo obsoleto, deficitario e intensivo, que non separa augas residuais e pluviais e sen sistemas de drenaxe que supón un incremento dos custos enerxéticos e por tanto da factura, ademais de implicar un saneamento deficitario da nosa Ría», opina EU.
El partido dice que, de los 30.000 usuarios que recibieron la factura, sólo hay un tercio conectados al servicio. «E establécese un pago retroactivo antes da publicación da taxa, e están directamente ligadas á prestación dun servizo que neste caso é obvio que non se presta», asegura EU. Según ellos, el sistema está orientado a la privatización y el enriquecimiento de las multinacionales.
«Esquerda Unida sempre pulou pola remunicipalización do ciclo da auga, en aras a un servizo público que antepón os intereses cidadás aos réditos empresarias, e así levarémolo, como fixemos nas anteriores citas electorais, no noso programa electoral», concluye EU, que anima a la ciudadanía a participar en la protesta de mañana.
Debate sobre el post