FERROL360 | Domingo 4 junio 2017 | 12:08
Esquerda Unida celebró en la tarde de este sábado su XII Asemblea Nacional en la que eligió a Eva Solla como nueva coordinadora nacional, relevando así en el cargo a la ferrolana Yolanda Díaz. En el acto, que tuvo lugar en Santiago de Compostela, participaron 250 delegados y 50 invitados de diferentes movimientos y organizaciones sociales.
En su intervención, Yolanda Díaz aseguró que «hoxe é un día de satisfación, de tranquilidade e de alegría. Esquerda Unida ten enormes retos para construír, non soamente un movemento popular, senón tamén para traballar por unha maioría social».
La política ferrolana hizo hincapié en que «estamos facendo o que temos que facer e fomos casi adiantadas cando arrancamos no Teatro Principal de Vigo, en 2010, con esa chamada á unidade popular daquela, que foi arriscado, pero sen estes pasos hoxe non sería posible camiñar neste novo tempo novo político e facendo historia».
Por su parte, Solla afirmó que asume «con alegría e con moita responsabilidade este novo traballo» y desatacó que durante la jornada se dio un debate «produtivo, sereno, tranquilo e fraterno». Para la nueva coordinadora de EU deben «recuperar ese traballo de rúa, o traballo nos moventos sociais e co resto de colectivos agredidos».
También acudió a la cita Alberto Garzón, coordinador Federal de Izquierda Unida, que puso de ejemplo de unidad a federación gallega, que iluminó el camino en el resto del Estado.
Debate sobre el post