
FERROL360 | Sábado 8 agosto 2020 | 20:29
Ferrol en Común ha mostrado su desacuerdo con la gestión que el Gobierno local está llevando con respecto al aparcamiento disuasorio de Canido del que, dicen, se puede convertir en «unha explanada de formigón sen ningún valor estético para o barrio».
El proyecto inicial, aprobado en el anterior mandato de FeC con el respaldo del pleno del pasado mes de octubre tras una moción del grupo municipal para recuperarlo del cajón en el que lo había guardado el PSOE, presentaba un espacio con zonas verdes y árboles, «más respetuoso coa contorna», dicen.
«Este proxecto inicial, que incluía os citados elementos amables coa imaxe do barrio, contou sempre co apoio da veciñanza, da Asociación de Veciños e da Interbarrial», apuntan, añadiendo que fue una decisión consensuada por los grupos. Ahora, cuando el espacio se ha convertido en una pista hormigonada sin rastro de zona verde por el momento, FeC critica esta falta de «respecto» con el barrio.
«Non podemos mais que amosar o noso rexeitamento a esta nova proposta de canibalismo urbanístico e deslealdade cara un proxecto consensuado e apoiado pola veciñanza que ven coma o goberno desta cidade non amosa respecto ningún polos acordos tomados en conxunto e o traballo realizado con anterioridade», concluyen.
Por su parte, la Asociación Veciñal ya ha mostrado su descontento en las redes sociales destacando que «ben se ve o pouco, ou nulo, aprezo polo barrio que se ten… Onde ía haber un aparcamento provisional con un firme amable, árbores…, temos isto: lamentable».
Debate sobre el post