FERROL360 | Jueves 29 agosto 2019 | 13:39
Los diputados de Galicia en Común, Yolanda Díaz y Antón Gómez Reina, han comparecido este miércoles en el Ateneo Ferrolán acompañados por Manuel Rodríguez Carballeira, Lalán, y Luz Marina Torrente, ambos del Comité Cidadá de Emerxencia, para presentar varias iniciativas sobre Reganosa tras la sentencia del Supremo, la quinta negativa contra la planta de gas.
«Presentamos diferentes iniciativas cuestionando a ubicación da planta de gas no interior da ría de Ferrol. Instamos á paralización da planta por ser ilegal e en segundo lugar, pedimos que se faga unha auditoría sobre esta planta, porque é deficitaria. Non cumpre os parámetros mínimos para ser hábil», explicó Díaz.
Pidiendo que «saia do sistema de retribucións do sector gasístico», recordó que durante la pasada legislatura se tramitó la Lei de Impacto Ambiental que incorporó una medida para permitir regularizar los casos de infracciones urbanísticas, algo que tildó de «corrupción político-empresarial».
«A lexislación ponse de lado dos que poñen en risco a nosa ría. Isto non pasa en ningún país sensato. Traballaremos para que estas iniciativas saian adiante, imos tentar que parte do Grupo Confederal se desprace á zona para denunciar o que está a pasar», añadió Díaz, respaldada por los miembros del comité a los que le parece «inaudito» que una instalación «perigosa» y sin autorizarión siga funcionando.
Debate sobre el post