FERROL360 | Sábado 9 septiembre 2017 | 19:58
Secundando la convocatoria de la Marcha Mundial das Mulleres, más de medio centenar de personas acudieron este sábado a las siete de la tarde a la plaza Amada García, en Ferrol, a reivindicar justicia para Juana Rivas, la mujer maltratada por su ex pareja que ha tenido que entregar a sus hijos para cumplir finalmente con el régimen de visitas paterno.
Convocada en otras ciudades gallegas y españolas, además de las militantes de la Marcha en su delegación de Ferrolterra, estuvo presente la concejala de Muller e Igualdade del Concello de Ferrol, Saínza Ruíz; la edil socialista, Beatriz Sestayo, y el concejal del BNG, Iván Rivas.
En el manifiesto al que se dio lectura, entre pancartas de apoyo a Juana, se destacaba que ella «é moi valente, mais non pretendía ser unha heroína, só quería protexer aos seus fillos dun pai que a fixo vivir nun inferno de maltrato e que resultou condenado por violencia machista no 2009».
«O irónico é que a efectos da lei teñen o mesmo dereito sobre as crianzas vítima e verdugo, e que a castigada nestes casos pase a ser a vítima. @s menores son tamén vítimas da violencia machista que viven nos fogares. Ou ben porque sofren agresións directas ou ben porque medran nun entorno de medo e violencia», seguía la lectura, que finalizó con el grito unánime de «Juana somos todas».
Debate sobre el post