FERROL360 | Sábado 27 diciembre 2014 | 19:15
El presidente de la Diputación de A Coruña, Diego Calvo, entregaba este sábado un nuevo vehículo a los voluntarios de Protección Civil del concello de Valdoviño.
Se trata de un Nissan Navara que fue adquirido por el ente provincial por un importe de 38.713,95 euros, y que vendrá a complementar al antiguo coche que emplean para sus desplazamientos, cedido por el Concello.
«Somos un municipio con moita costa e con moito monte e necesitábamos un novo coche para atender correctamente as necesidades do concello», apuntaba el presidente de la agrupación de voluntarios, al que Diego Calvo quiso agradecer las múltiples y diversas facetas de las que se encargan los voluntarios: «En municipios pequenos como este fan as veces de policías, de voluntarios de asistencia social e ata de Reis Magos apoiando o traballo de Cáritas».
«Estou seguro de que este novo coche vos axudará no voso traballo, que non é outro que velar pola seguridade e o benestar dos vosos veciños» recalcó Calvo, que estuvo acompañado en el acto de entrega por el alcalde de Valdoviño, José Antonio Vigo Lago, y el diputado provincial por Narón, Miguel de Santiago.
Debate sobre el post