FERROL360 | Lunes 16 junio 2014 | 21:04
La Plataforma galega polo Dereito ao Aborto de Ferrolterra exige a la Xunta de Galicia la dotación de personal necesario para el correcto funcionamiento del Centro de Orientación Familiar de Ferrol. Y es que la entidad denuncia que «a falla do servizo de xinecoloxía está a causar un prexuízo incalculable para as mulleres da comarca».
Así, explican que las mujeres carecen de atención ginecolófica general y, específicamente de la atención previa y posterior en el caso de una interrupción voluntaria deñ embarazo. Desde la Plataforma critican que esta situación «estase a dar dende fai case dous anos nos que o SERGAS garantiu a cobertura da praza de xinecoloxía».
Además, desde la Plataforma lamentan el escaso personal adscrito al COF de Ferrol que cuenta únicamente con servicio de psicología clínica y trabajo social, así como con una persona dedicada al trabajo administrativo y tres de enfermería, doss de las cuales tienen dedicación a tiempo parcial.
«O COF de Ferrol precisa de forma urxente contar cunha matrona e coa cobertura da praza de xinecoloxía», indican. Y es que advierten que sólo está atendida «de forma esporádica cando o SERGAS o decide incumprindo así o seu compromiso de atender de forma sistemática este servizo».
La Plataforma de Ferrolterra insiste en la necesidad de dotar de forma urgente al COF de personal de ginecología «para previr embarazos non desexados e cumprir co dereito á información e atención sanitaria das mulleres».
Debate sobre el post