FERROL360 | Domingo 23 octubre 2016 | 13:53
La Valedora do Pobo, Milagros Otero, ha archivado una segunda queja del edil de Eliximos Narón Electores (ENE), Alfonso Casal. Si la primera pasaba por cuestionar el límite de mociones presentadas por cada grupo municipal en los plenos, en esta ocasión ENE argumentaba que no se facilitaba el acceso de las personas con discapacidad a la zona pública del Salón de Plenos.
«Á vista da realidade dos feitos, este novo pau deberíalle servir ao concelleiro para evitar os continuos traballos que obriga a facer aos funcionarios municipais presentando continuamente queixas que carecen de sentido», apuntó el regidor naronés, José Manuel Blanco.
Desde el Concello recuerdan que desde Alcaldía tramitó como una alegación la queja que la ASCM formuló en este sentido y propició la reclamación de ENE ante la Valedora, «encargándose os preceptivos informes xurídicos e técnicos» y concluyendo que «o itinerario de acceso desde o exterior do edificio e de comunicación vertical e horizontal ata o terceiro andar, donde se sitúa o local de bancadas do salón de plenos, permite ás persoas con discapacidade e mobilidade reducida a súa asistencia á celebración dos citados actos», explican fuentes municipales.
Además, insisten, que para que la ciudadanía tenga acceso a las actas se están publicando en la web municipal. «Resulta cando menos curioso que un concelleiro se erixa como representante dunha asociación para presentar unha queixa ante a Valedora do Pobo», apuntó el alcalde.
Debate sobre el post