
FERROL360 | Viernes 12 julio 2019 | 00:00
Miembros de Xunta de Galicia y transportistas afectados por la falta de actividad en Endesa As Pontes se reunieron para analizar la situación del colectivo y el Gobierno autonómico reclamó al central «unha transición enerxética planificada». Exige consenso y que se «teña en conta o futuro da actividade e o emprego asociados ás centrais térmicas».
La Administración anunció su «máxima firmeza na defensa» de estas claves ante el Estado y comprometió «unha interlocución permanente para esixir que se manteñan todos os postos de traballo». En paralelo, pedirá que se «estuden e impulsen medidas concretas para acompañar ao sector da enerxía térmica».
Los conselleiros de Infraestruturas, Ethel Vázquez, y Economía, Francisco Conde, presidieron la representación gubernamental. Ambas partes evidenciaron su preocupación «polas consecuencias que está a xerar a continua improvisación do Executivo nas súas políticas enerxéticas», aduce la Xunta.