FERROL360 | Sábado 13 diciembre 2014 | 13:57
Los adjudicatarios de las viviendas de O Bertón se manifestaron ayer frente a las casas para demandar a la Xunta que las entregue «de una vez». El Bloque Nacionalista Galego acompañó a los damnificados en la protesta. «Estamos a falar de medio centenar de vivendas que seguen sen poder ser utilizadas pola deixadez da Xunta de Galiza e do Goberno Local de Ferrol», asevera el BNG.
El BNG dice que los responsables de la situación son las administraciones públicas –Xunta y Concello- implicadas en la urbanización del polígono de O Bertón. «Non pode ser que a solución as deficiencias detectadas polo Concello no ano 2011 segan a día de hoxe sen solucionar e sen que o goberno local considerara este tema como un problema durante todo o seu mandato», dicen los nacionalistas, que califican esta situación de incomprensible porque dicen que la urbanización debería haber sido finalizada en 2011.
«Consideramos grave esta forma de proceder e censuramos que o goberno local e a Xunta de Galiza sigan sen querer aclarar os motivos que provocaron que este convenio sufra unha ampliación nos prazos de execución», concluyen BNG y vecinos en su protesta.
Debate sobre el post