FERROL360 | Viernes 20 octubre 2023 | 20:48
El portavoz municipal del BNG en Ares, Tino Seco, ha cargado en un comunicado contra las prácticas de algunos madereros al dejar el monte destrozado a su paso. «Aquí semella que é terra de ninguén, que non hai control nen se aplica a lei; e mandan os madeiristas», ha lamentado después de la visita que han hecho los nacionalistas al camino que va a Fonte da Tella, en Lubre, para verificar una denuncia de varios vecinos al respecto.
Aseguran que el acceso a la fuente y al lavadero está destrozado por el paso de maquinaria pesada, al tiempo que las canalizaciones de las aguas han quedado anuladas y es imposible acceder a algunas fincas. «Os rastrollos e restos da talla fican sementados polas fincas unha vez que se fixo a talla das árbores, e mesmo deixan restos de refugallos dos combustíbeis utilizados», critica, valorando que «chove sobre mollado, porque este panorama repítese a cotío nos viais municipais que os madeiristas utilizan para acceder ás fincas nas que fan as tallas».
«O Concello de Ares dispón desde hai 23 anos dunha ordenanza sobre a talla, transporte e depósito de madeira, que obriga a solicitar permiso, depositar fianza e estabelece sancións polo incumprimento; mais o desleixo do goberno municipal converte á institución municipal en cómplice do que está a acontecer», asegura Seco, avanzando que el BNG presentará una denuncia ante el Seprona, acusando al Gobierno local de inacción.
Debate sobre el post