FERROL360 | Lunes 24 de febrero de 2025 | 12:22
La Consellería de Vivenda e Planificación de Infraestruturas ha adjudicado por 1.769.062 euros las obras de mejora del firme en tres carreteras autonómicas de la comarca de Ferrol. Según informó la Xunta, «as intervencións levaranse a cabo en varios treitos das vías AC-110, AC-112 e AC-564, que discorren polos concellos das Pontes, As Somozas, Narón e San Sadurniño».
El contrato se firmó este 23 de febrero y la previsión es que las obras comiencen en primavera. El plazo estimado de ejecución es de cinco meses. La intervención, adjudicada a la empresa Lancer Proyectos y Obras, S.A., tiene como objetivo «a mellora das características funcionais da vía», mediante la rehabilitación superficial localizada del firme. Los trabajos buscan «restaurar ou mellorar as características superficiais do pavimento, adecuando as súas necesidades funcionais e de durabilidade».
Además de la rehabilitación del firme, se realizarán mejoras en la «drenaxe, a sinalización, nos sistemas de contención e no balizamento», así como la limpieza de «gabias existentes».
La Xunta subraya que «mantén o seu compromiso coa seguridade viaria e a conservación das estradas», ámbitos en los que la Consellería de Vivenda e Planificación de Infraestruturas incrementa este año «nun 30 % o investimento destinado a este fin, ata acadar máis de 68M€».
Debate sobre el post