FERROL360 | Sábado 23 mayo 2020 | 18:12
El Concello de Narón ha avanzado que intensificará la vigilancia policial para tratar de erradicar la proliferación de vertederos ilegales e incontrolados en el municipio. La Concellería de Seguridade Cidadá coordinará las tareas para evitar estas conductas incívicas y sancionar a quienes no cumplan con la ley.
El edil Román Romero, responsable del área, ha apuntado que «impulsamos varias campañas medioambientais co fin de concienciar á poboación sobre a necesidade de respectar e coidar o noso entorno, pero lamentablemente atopamos condutas que incumpren a normativa e que continuaremos controlando dende a Policía Local para que as persoas que depositan os residuos en puntos non autorizados para ese fin paguen a sanción que lles corresponda».
La ordenanza municipal contempla sanciones de hasta 3.000 euros para los casos contemplados como muy graves que valora la Policía de Medio Ambiente, pero apunta el Concello que «os expedientes que se tramitan a través da lei autonómica de residuos, remítense á Xunta de Galicia —ao non ser competencia municipal— e as sancións poden superar os 30.000 euros».
Narón ha ya reabierto las instalaciones del Punto Limpio en Río do Poz0 (abierto de lunes a viernes, de 9:00 a 13:00 y de 16:00 a 19:00 horas y los sábados de 9:00 a 14:00 horas) y desde el 19 de mayo retomó la recogida de voluminosos, un servicio gratuito que se solicita en el 981 391 074.
Debate sobre el post