FERROL360 | Miércoles 25 junio 2014 | 18:25
El alcalde de Narón, José Manuel Blanco, ha enviado este miércoles dos nuevos escritos a su homólogo de Ferrol y al presidente de Augas de Galicia con la intención de buscar avances en el conflicto abierto por la adjudicación de la nueva EDAR a Emafesa y la «imposición» de una tasa de saneamiento. En el caso de la Xunta, reclama la «mediación precisa para evitar a intervención xurisdicional nun asunto de máxima trascendencia».
De esta forma, Narón alerta sobre una «posible paralización da entrada en servizo» de esta infraestructura, reiterando que considera «ilegais e nulos de pleno dereito» los acuerdos impulsados por Ferrol. El regidor solicita las «xuntanzas necesarias para adecuar á legalidade as decisións ata o de agora adoptadas».
En la misiva remitida a José Manuel Rey Varela, se indica que el Concello naval incumple el convenio entre Confederación Hidrográfica del Miño-Sil y Augas de Galicia y reitera que los pactos que auspicia su gobierno «son indubidablemente nulos porque infrinxen ese convenio ao encomendar a xestión da depuración de xeito unilateral a un dos concellos». Le pide «día e hora para a celebración dunha xuntanza».
El regidor naronés, en un comunicado, sostiene que «seguimos querendo negociar, pero primeiro hai que anular a xestión da EDAR a Emafesa e a imposición da taxa de saneamento». «Para iso temos que sentarnos e dialogar, porque doutro xeito nos veremos obrigados a acudir ao xulgado», finaliza.
Debate sobre el post