FERROL360 | Jueves 7 mayo 2020 | 18:10
El Concello de Ferrol anunció este jueves que un protocolo regirá «a reincorporación do persoal municipal aos seus postos de traballo presenciais». Según el gobierno local, el documento «ten en conta as necesidades do Concello, a seguridade dos empregados públicos e a existencia de grupos de risco».
De este modo, «a recuperación da normalidade producirase de maneira gradual e progresiva», apuntó el consistorio. Por lo pronto, aboga por «tratar que os traballadores incluídos nos colectivos vulnerables á Covid-19 continúen a realizar o seu labor por medios telemáticos». El primer paso viene determinado por la fase 1 de la desescalada.
Así, en caso de que la zona se incorpore a ese proceso el próximo lunes, «comezará a reincorporarse o persoal esencial e en primeiro lugar o que non poida prestar funcións en teletraballo». Se incluye en este apartado a responsables de unidades administrativas y empleados adscritos a Servizos Sociais, centros educativos, bibliotecas, Cultura, Deportes y Turismo.
Ya en las fases 2 y 3, volvería el «resto do persoal, comezando por quen dispoña dun posto de traballo con espazo exclusivo e aqueles nos que se garanta unha distancia de 2 metros entre traballadores». Si esto último fuese «imposible», habría turnos presenciales y de teletrabajo rotatorios «ata que se estivese en disposición de realizar os axustes necesarios».
El ejecutivo municipal avanzó que tras la fase 1 se recuperará «o horario habitual». Eso sí, admite que hasta que se «poida chegar a unha situación de normalidade será necesario manter e adoptar medidas de flexibilización horaria tanto respecto dos momentos de entrada e saída como de quendas para evitar aglomeracións».
Debate sobre el post