FERROL360 | Martes 16 marzo 2021 | 10:54
El Campus Industrial de Ferrol es ya el primero en contar con acreditación de campus especializado en industria naval de toda España. El presidente de la Xunta de Galicia, Alberto Núñez Feijóo, ha avanzado este lunes en las instalaciones de Esteiro que rubricará un convenio de financiación a tres años para abordar los nuevos retos de este ambicioso camino.
Durante la entrega de la acreditación, en la que también estuvo presente el conselleiro de Cultura, Educación y Universidad, Román Rodríguez, así como el alcalde de Ferrol, Ángel Mato, y el rector de la Universidade de A Coruña, Julio Abalde, el presidente destacó que se trata del primer campus acreditado del Sistema Universitario Español y también el primero especializado en industria naval.
«Estamos a falar de intensificar a captación de talento e a produción científica, de mellorar a transferencia de coñecemento ao tecido produtivo e de seguir afondando na internacionalización», apuntó Feijóo en relación a las líneas que tendrán que seguirse en los próximos tres años. La especialización se articulará en cinco ejes diferenciados.
Estarán ligados a los pilares de lo que se ha venido a llamar la Fábrica do Futuro: robótica aplicada a la industria, fabricación adictiva y materiales inteligentes, optimización de los procesos industriales y logísticos, diseño industrial y desarrollo del producto, y gestión de formación, talento humano y riesgos.
Generar I+D especializado
«En definitiva, nesta nova etapa o Campus de Ferrol buscará ser o principal axente de transferencia e colaboración do tecido produtivo industrial. E isto pasa por promover unha estrutura participativa e conectada coas demandas da industria e a sociedade, crear un centro de xeración de coñecemento e I+D especializado; e exercer como referente no ámbito da industria intelixente e da fabricación avanzada», subrayó Feijóo.
Por su parte, Mato ha felicitado a la UDC por lo que ha considerado un premio «ao traballo ben feito e á aposta da Universidade por seguir avanzando na integración dentro do territorio no que se asenta» y valoró que, en un momento en el que «o noso futuro depende cada vez máis do I+D+i», el campus supone un «elemento vital para os proxectos ligados ás actividades industriais presentes, ás emerxentes, e, en especial, ás que teñen que ver coas novas tecnoloxías de xeración enerxética».
El regidor también ha abogado porque «ese saber se aproveite aquí», ya que «non podemos permitirnos deixar marchar o talento, senón que o que debemos exportar é o produto dese coñecemento, a nosa tecnoloxía», y reiteró su apuesta por la transición energética: «Un dos camiños máis estables para a xeración de valor e innovación», que pasa necesariamente, según Mato, «pola colaboración público-privada».