FERROL360 | Miércoles 14 de febrero 2024 | 9:45
El presidente y candidato del Partido Popular de Galicia, Alfonso Rueda, pedía el pasado martes en Ferrol el voto mayoritario de los gallegos, comprometiéndose a implementar en los 100 primeros días medidas como la gratuidad de la matrícula universitaria; la reducción de impuestos de sucesiones para hermanos, tíos y otros parientes; la gratuidad de los primeros gastos para adoptar un animal de compañía; costo cero durante ocho años del suelo público empresarial; y el inicio de la construcción de 375 viviendas de promoción pública, de las más de 4.200 previstas para toda la legislatura.
El presidente del PPdeG recordó que «temos un programa electoral para desenvolver nos vindeiros catro anos con 872 medidas, todas elas taxadas e aprobadas polo conselleiro de Facenda, polo que agora o noso pacto é con todos os galegos, e eles serán os únicos que terán que pedirnos contas»
Otras cuestiones que destacó Rueda en el mitin que dio en el Jofre, fue sobre una Galicia que se supere a sí misma. De este modo, añadió que «unha Galicia que non quere parar non pode permitirse gobernos sen experiencia e que non teñan manexado un euro público na súa vida. Só o Partido Popular de Galicia se presenta ante os galegos coa experiencia, a solvencia e a capacidade de traballo necesarias para que a nosa terra non perda nin un minuto»
Alfonso Rueda también tuvo palabras concretas sobre Ferrol y señaló que «no diálogo, a colaboración e o cofinanciamento entre administracións está o segredo, e por iso aquí chegamos a acordos que noutros sitios son imposibles». Así, en concreto, se impulsarán la fase final de las obras de ampliación y reforma del complejo hospitalario de Ferrol, con una inversión total superior a los 131 millones de euros; se llevará a cabo el proyecto Abrir Ferrol al Mar; y saldrá adelante el programa de mejora de infraestructuras deportivas, con una inversión de 18 millones de euros.
«Ferrol, cunha Xunta do PPdeG, seguirá medrando, porque precisa un trato xusto e afastado das promesas dun Goberno central que son unicamente propaganda», destacó.
Previamente, el alcalde de Ferrol, José Manuel Rey, manifestó que estamos viendo cómo con gobiernos estables, Ferrol funciona y Galicia funciona. Remarcó como durante los últimos seis meses vimos cómo Ferrol avanzó en proyectos de los que se llevaba muchos años hablando pero no había nada, recordó.
«Nós presentamos feitos e xestión; os outros só palabras e promesas. Eu hoxe non veño aquí a pedirvos o voto, senón a confianza, confianza aos que nos votastes sempre, a todos os que sen votar ao PP confiastes en min e aos que están pensando en quedarse na casa: que saiban que en Alfonso Rueda teñen unha opción»
Debate sobre el post