FERROL360 | Sábado 2 junio 2018 | 00:00
Que el PP forzase un recurso contra la sentencia que tumbó su pacto con el PSOE por dedicaciones económicas no ha pasado desapercibido para el alcalde de Ferrol. Jorge Suárez insistió en que su Gobierno «non pode traballar en condicións dignas» y que el principal grupo de la corporación cobra «por un traballo que non fan».
«Só realizan numeriños en sala de prensa unha vez á semana», dijo en una comparecencia junto a los ediles de su grupo. El regidor cree que hay «límites que non se poden traspasar» y que se «está xogando co erario público» desde una práctica de «desviación do poder», aludiendo al propio fallo judicial.
Con un PP al que censuró su «corrupción», no descuidó que fue «apoiado polo grupo do Beatriz Sestayo». Lamentó que el asunto afecte «aos cidadáns» y que parte de la oposición acumule «moito tempo na poltrona; en Madrid empeza a cambiar». Pese a todo, auguró que esta coyuntura «lamentable» concluya: «Esta vergoña vai pasar factura nas eleccións».
Ante la moción de censura que este viernes apartó a Mariano Rajoy de La Moncloa, Suárez deseó que el relevo sea «bo para Ferrol para tratar o convenio con Defensa». «Abre un novo escenario», dijo el alcalde, que vio «lóxico» que ante «un partido corrupto os partidos actúen; é algo agónico».
Debate sobre el post