FERROL360 | Sábado 17 septiembre 2016 | 14:33
El mitin central de En Marea en los jardines de Méndez Núñez ha reunido en la mañana de este sábado en la ciudad de A Coruña a buena parte de los dirigentes y organizaciones que apoyan esta candidatura de unidad popular. Es el caso de Jorge Suárez, alcalde por Ferrol en Común.
El aspirante a la presidencia de la Xunta, Luís Villares, ha estado arropado por los llamados alcaldes del cambio. Han acudido tanto el propio Suárez como el regidor herculino, Xulio Ferreiro; su homólogo en Compostela, Martiño Noriega, y la alcaldesa de Barcelona, Ada Colau. Completaron la lista de comparecientes los candidatos al Parlamento Antón Sánchez y Luca Chao.
Suárez ha dicho que los alcaldes del cambio son «a voz dos que non a teñen» y representan a «todos os que sufriron a represión». Afeó que «nos medios Feijoo trae a pantasma do medo; di que nós romperemos a convivencia, a que teñen cos narcotraficantes, cos consellos de administración que precarizan as nosas vidas a través de políticas de rapiña e de recurte de salarios».
Sostuvo que «é posible crear renda social, remunicipalizar servizos, preocuparnos pola xente; facer política para conseguir a felicidade da xente do común». A su entender, «o que para outros é o caos para nós é xustiza social; En Marea chegou para quedarse e para que non volvan tocar as institucións os corruptos amigos de Marcial Dorado, de Florentino Pérez e das multinacionais».
Debate sobre el post