FERROL360 | Jueves 12 mayo 2016 | 22:00
Yolanda Díaz, coordinadora nacional de Esquerda Unida, ha afirmado este jueves que «non hai ningún risco» de que Anova abandone la plataforma En Marea y ha llegado a sostener que en Galicia «non se pode facer nada sen Beiras». Así se ha expresado a preguntas de la prensa al asistir a la jornada sobre eólica marina en el CIS de A Cabana.
La diputada ferrolana en Cortes durante la legislatura recién culminada ha considerado que profesa «unha fonda admiración» por el veterano dirigente y matiza que las divergencias entre ambos están resueltas «sen lugar a dúbidas». A su entender, esas discrepancias «teñen moito morbo, pero nada máis».
Aunque asume que «obviamente» hay diferencias sobre la «configuración xurídica de En Marea», las limita a las propias entre «organizacións diferentes». Indica que las solventan «con moito respecto, sen lugar a dúbidas», y que son hechos aislados. Pide «tranquilidade» porque «vai haber Marea» y «operación desborde».
Para Díaz, la candidatura de unidad popular «vai superar» sus propios resultados de diciembre pasado y remarca que «a responsabilidade sitúase por riba de todas as organizacións políticas». Añade que la coalición entre Podemos e IU supone «unha nova realidade» con la que se busca «desempatar» gracias a la «oportunidade de ensanchar este proceso de cambio».
Ve «moi relevante que agora desempatemos, que teñamos moi bo resultado e que disputemos a hexemonía ao Partido Popular». «Imos sacar uns magníficos resultados», auguró la parlamentaria, que los pronostica incluso mejores en los comicios autonómicos de este mismo año.
Debate sobre el post