
FERROL360 | Domingo 14 marzo 2021 | 16:55
El BNG valoró que el Gobierno central «manteña a posibilidade da concesión de Ben Cultural para o muíño das Aceñas», en Narón, tras registrarse en enero pasado una petición del diputado Néstor Rego en el Congreso. La formación lamentó su estado ruinoso e instó a cumplir un acuerdo del 2010 para su compra y rehabilitación.
«A resposta parece claramente insuficiente», estimó el grupo político. Su portavoz en Narón, Olaia Ledo, afeó que el Ejecutivo argumente de forma «clara que agora non é unha prioridade a adquisición do muíño». En 2010, recordó, se aprobó su «catalogación de interese xeral» y se apostó por su adquisición.
El parlamentario Mon Fernández subrayó que preocupa «o desleixo ou a mera propaganda sen resultados arredor do muíño». Mientras, el diputado Néstor Rego admitió que no «sorprende ante tantas promesas incumpridas» y atribuyó «un novo desleixo a Ferrolterra» de un «PSOE incapaz de dar solucións a unha comarca que precisa de incentivos e investimentos».
Ledo criticó que pese a estar «gobernando en Narón» el PSOE «non sexa quen de conseguir nada». «Xa anunciamos que onde non chegue o Concello estará o BNG e só atopamos unha foto da alcaldesa nunha reunión sen avances; xa nos responderan desde o Goberno», declaró. A su juicio, «a propaganda non mellora Narón, só os feitos».