Publicidad

En Marea cita a los presidentes de Navantia y SEPI por las pérdidas de los astilleros

Presentación de las F-110 en Navantia Ferrol (foto: Mero Barral / 13fotos para Ferrol360)
Presentación de las F-110 en Navantia Ferrol (foto: Mero Barral / 13fotos para Ferrol360)

FERROL360 | Martes 8 mayo 2018 | 9:28

En Marea registró solicitudes para las comparecencias en el Congreso de los Diputados de los presidentes de Navantia y SEPI, Esteban García Vilasánchez y Pilar Platero. La parlamentaria Yolanda Díaz pidió información sobre la «situación financeira dos estaleiros públicos» tras cerrar la compañía «outro exercicio en negativo».

De hecho, resaltó que los «primeiros datos que se coñecen falan de perdas que ascenden a 300 millóns de euros». Por ello, reclamó que se pongan en marcha «dunha vez por todas o plan estratéxico e o plan financeiro da empresa pública; os datos indican que a xestión de Navantia segue sendo nefasta».