FERROL360 | Jueves 14 septiembre 2017 | 10:38
Las críticas populares que llegaban este miércoles después de la presentación, por parte del Concello de Narón, de un modificativo de 3,4 millones de euros que el PP calificó de «una corrección de los presupuestos para el presente 2017», han sido enmendadas por el regidor, José Manuel Blanco.
El alcalde ha lamentado, en un comunicado, que «un grupo que aspira a formar parte do goberno na cidade non saiba diferenciar entre modificar o orzamento actual e o uso dos remanentes do ano pasado». Así, explicó, que lo que se presentó fue una modificación de crédito, «pero o orzamento municipal non se toca».
«O que se fai é empregar os remanentes do ano pasado e neste caso non se destina ningunha partida gasto social porque esa área está totalmente cuberta no orzamento, debido a que para o equipo de goberno de Narón esa foi, é e será unha das prioridades á hora de deseñar cada ano o documento contable», aseguró Blanco respondiendo al portavoz popular, Marcos López Balado, que les acusaba de dejar de lado a los vecinos.
El regidor también precisó que las obras que se contemplan en el modificativo «non eran urxentes e podían esperar un tempo, polo que se priorizaron no seu día as incluídas no orzamento», avanzando además que «aínda queda pendiente un superávit que, debido ás políticas impulsadas desde o Partido Popular non se puido utilizar, ao non estar permitido».
Debate sobre el post