FERROL360 | Sábado 4 agosto 2018 | 21:45
El secretario xeral del PSdeG-PSOE, Gonzalo Caballero, acudirá este domingo a la tradicional comida de confraternización de militantes y simpatizantes del Partido Socialista de Ferrolterra.
Acudirá asimismo el vicesecretario provincial y portavoz en la Diputación, Bernardo Fernández, el senador ferrolano Ángel Mato y numerosos alcaldes y ediles de la provincia. De anfitrión ejercerá el alcalde de Neda, Ángel Alvariño.
Explican desde la organización comarcal que celebran esta fiesta «coa mirada posta xa nas vindeiras eleccións municipais, onde contan manter as numerosas alcaldías nas que gobernan na comarca e incluso mellorar os resultados».